tisdag 15 april 2008

Buss-stickning


Tor Umeå, totalt åtta timmars bussresa gav detta resultat. Lyssnade samtidigt på radio/musik ur Mp3-spelaren, bla Hollies en grupp jag gillade som tonåring på 60-talet, och som fortfarande låter ok i mina öron, förutom att texterna är smålarviga.
Nu har foten blivit synlig igen, ingen skön syn precis. Nu får jag börja att belasta den lite försiktigt. Har fått ett första litet träningsprogram. Ny Umeåresa blir det om ca en månad igen. Den bakre stickningen skall bli en väst så småningom.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Jepp, jag har tagit ledigt över valborg så jag planerar att åka uppöver den 29:e. Vad skönt att du blivit av med gipset, nu dröjer det inte längre innan foten är som vanligt igen.
Det är fint väder här men det är fortfarande riktigt kallt på nätterna. Men hoppet finns verkligen om en fin sommar.