söndag 20 september 2009

Nuläget

I stort sett varje dag tänker jag att jag skall skriva här. Sen är det plötsligt mörkt och sen kväll och dags att lägga sig. Och dagarna går.
Stickar gör jag en hel del. Och läser. Har körträning på tisdagskvällarna och går på stickcafé på onsdagarna. Spelar varannan måndagkväll.
Alldeles för mycket tid rinner bara bort ut i det blå. Är arg, ledsen , förtvivlad och orolig om vartannat över den situation jag befinner mig i. Det värsta som finns är utanförskap och tystnad.
Återkommer här när det blir bättre, om det nu blir det.

7 kommentarer:

Marika sa...

Skickar dig en kram för att värma lite...

Camilla sa...

å här kommer en till, kram alltså

Ulrika sa...

Jag vet inte vad som händer i ditt liv, men en stor stor kram får du av mig också. KRAAAAM!

Carina sa...

Du har en utmärkelse att hämta hos mig. Bara för att du är bra vän.

teresa sa...

Å, jag känner med dig o hoppas att det ordnar sig!

Unknown sa...

Men kära nån. Vad det än vara månde så härifrån söder en värmande tröstkram.
Var rädd om dig.

Carina sa...

Med anledning av din kommentar hos mig så skriver jag ett mail.